Pages

Thursday, October 28, 2010

bosann..

saya bosan...
itulah yg boleh saya conclude kan perasaan saya ketika ini...
saya tak suka keadaan saya mcm ni..huhu..rasa cm hidup xda matlamat...kosong...boring..tak terurus...emmm
saya mahu sesuatu yg xmembosankan..mcm life saya dulu..pnuh excitement..huhu
skang..plain...comman..pegi pagi balik ptg..balik umah..xde org..makan megi..layan internet..tdo...hari2 cmni..emm..
saya fikir balik gak kekadang..saya masuk u blajar hanya utk ini je?? saya mahu berjaya..tp bagaimana?? kalau mcm ne je memanjang...tak kemana saya..hidup yg biasa..tiada apa2 yg mengkagumkan..uhuuuu
tp buat masa ni..saya kena byk bersabar je la..mungkin setiap yg berlaku tu ada sebabnya...dan mungkin saya dpt sesuatu drpd apa yg saya lalui sekarang..mungkin..

sy harap saya akan dpt sesuatu yg sesuai dgn jiwa saya...saya sgt2 berharap..

#_#

No comments:

Post a Comment