Pages

Tuesday, May 10, 2011

memBaRA..arghhhh.


haaaaaaaaaaaa...
ini post paling emotional...

post masa tgh marah dan rasa cm membara je satu badan..
emmm..al kisahnya...kna marah secara tiba2..tak tau apa2..tup2 da kna marah...
mak aishhh...ada ka org yg boleh stay cool klu tiba2 ko kna tembak xpasal2 slepas balik dr tmpt keja yg menyerabutkan kpala...
bullshitnya rasa...
kadang2 kita ni berniat baik..akan tolong kalau org mntk tolong...well2..
tp kan...ada saja yg org tak puas hati ngan kita...
damn3...
ye la...kita pun ada hal sndiri kna uruskan..perlukan masa utk diri kita..nk laksanakan tanggungjawb kita sndiri...sblum nk tlg org lain kna la settlekan hal kita dulu..
tak tau la kan kot2 ada org yg berhati mulia sngup tinggalkan keja sndiri utk settlekan keja org lain dulu..aku tak rasa aku semulia itu kot...
ok..dan bila ko buat sesuatu utk org lain...cuba buat dgn sebaik mungkin..ye la ko pun bknnyer ada masa sgt nk bg hulurkan bantuan..apayg ko boleh buat hanyalah cuba yg terbaik...pastu bila ko da try..ko rasa puas hati dpt tlg org...ya...walaupun ko xde masa tp ko still cuba utk menolong...dan ko rasa bangga jap ngan diri ko...
tup2 plak..org yg ko tlg tu panggil ko...ko pun rasa syok sndiri la kononnya org tu nak puji ko..tapiiiiiii...apa jadahnya..ko kna maki dol...dia ckp ko ni buat keja xikhlas...xbersungguh2...ko buat keja stail pemalas....ko itu ko ini..haaa....ko bleh sabar ke beb? cer bg senarai nama kat aku sapa yg penyabar sgt tu???
emmm...aku bkn nk ungkit...aku tlg pun ikhlas...tp dah aku tlg.kna maki pulak...bis tu nk wat cmna lg??? cer citer kt aku....frust nonggeng tui...

emmm..till dis..bara aku semakin berkurang...huhu

aku bkn apa...takde la baran sgt...cuma aku akan jadi berasap berapi bila aku kna cmni..xkan la aku nk marah xda sebab...klu sebab2 kecik pun aku xder la amek hati sgt..byk lg kot bnda yg aku nak kna pikir...xde masa kot aku nak pikir bnda remeh temeh...tp bila kna bab2 mcm ni...mmg aku akan hot & spicy...fuhhhh....!!

No comments:

Post a Comment