Pages

Friday, June 10, 2011

TerBaek..emmBekkkk!!

Hari ni mmg terbaik arr...
Time nak balik tadi..tiba2 selipar aku terputuss!!
Damn it ..
Punya la susah nak nek moto , nak masuk gear, adeh...knapa la time tu jgk dia nk putus
Lama jgk aku brusaha untuk sambung balik slipar tu.
Punya la malu..adehh!!
Last2 tak berjaya jugak nak smbung balik..so, naik la moto tu tanpa selipar tu..
What?? kaki ayam?? Yess
Dengan sebelah berselipar, sebelah kaki ayam, aku pun dgn selambernya naik moto balik umah..
Dengan harapan trafic light tu hijau je sepanjang perjalanan supaya tak kantoi..
Tapi memang demit la hari ni...
Trafic light smua nak merah, bila aku dekat je merah, siot tul..
Apa lagi, buat2 mcm tak dak pa pa yeah...tak tau la ada org prasan ke tak..tp yg pasti sgt malu kot..hukhuk
Terpaksa la pusing kot jalan yg tak brapa ada org..huhu
Adess..!!

Tadi masa kat tmpt keja, cari henpon xjumpa..so igtkan tinggal kat umah..so buat bodo je la
Bila balik2 umah, xdak jugak henpon tu..haaa...sudahh!!
Mana henpon aku???????

SOp2...

No comments:

Post a Comment