Pages

Friday, January 7, 2011

New Year

waa...
selamat tahun baru semua...tidak terlalu lmbt kot utk saya wish new year kan..(tp hari ni da 6hb..huhu..)..
emm...saya nk cakap skit la pasal tahun ni punyer azam...like everyone talk about la kan..

saya sebenarnyer ada byk bnda yg nk buat...tp bnda2 tu mana leh buat sekaligus smua...smua tu perlukan masa..so pelan2 pi la no...
klu nk list down..byk gak bnda2 dlm mind sy yg tetiba terancang tanpa saya sedari...emm...bila saya list2 kan smua2 tu..byk gak azam2 aku ne..hehe
so, saya da plan da...apa yg boleh saya buat utk masa ni...dan juga plan2 yg akan menyusul...huhu...

utk tahun ni..saya harap sgt la saya akan dpt apa yg saya nak..sebab tahun ni tahun arnab..saya kan lahir tahun arnab (ada kaitan ke?)..xkisah la ada kaitan ke tak dgn tahun2 ne..tp saya bleh feel something good la dis year..hope so...^_^

apa2 pun...bkn stakat azam kita ja yg kita kna pk..tidak lupa gak kepada family saya...saya akan do da best for u all..(salah satu azam la ni kan

for everyone, smoga smua happy..

Every Complicated Things Come From The Basic

No comments:

Post a Comment