Pages

Friday, January 7, 2011

Waa..bagaikan mimpi

tadi saya pegi SP, bawak nakmuay (petinju) pergi timbang berat utk perlawanan akan dtg ne..odw nk balik tu, singgah la kdai nasi kandar sat, mkn tgh hari la kan..
elok2 abih mkn..tiba2 ada panggilan dr company yg saya baru je pegi interview semalam..hehe..dia call nk offer keja kat sy..waa...apa lagi..sronok la coz saya mntk keja yg dekat2 ngan umah..boleh balik umah mkn nasi tgh hari...tido umah..hehe..dan akhirnya dpt..yeee..
bak kata abg saya..Tuah Tahun Golden Rabbit..wee..thanks 2011 for great things..

so, pasni ni bleh la sy jalankan plan2 yg dah diatur..haha..plan apa? itu yg kita xtahu tu..hehe..apa2 pon..ni smua rezeki..sy rasa sgt bersyukur krana dpt smua ni..harap2 keja ni ok and sesuai dgn saya...weeeee

p/s gumbira2..hikhik..

No comments:

Post a Comment